dddd
 

Callcenter medewerker

Lijkt een bijbaan als callcenter medewerker jou wel wat? Als callcenter medewerker houdt jij je bezig met het bellen van mensen voor profit of non- profit organisaties. Je werkt vaak achter een computer met daar op een automatisch programma die de nummers opbelt. Als callcenter medewerker krijgt jij vaak trainingen en cursussen die jou begeleiden bij het overtuigen van mensen, search altijd erg mooi meegenomen!

Taakomschrijving callcenter medewerker

  • Je belt mensen op
  • Je overtuigd mensen van het product of dienst
  • Je voert gegevens in die de mensen jou telefonisch geven
  • Je volgt trainingen en probeert zo hoog mogelijk te scoren

Profiel callcenter medewerker

  • Je vindt het niet eng om te bellen
  • Je houdt van menselijk contact
  • Je bent enthousiast
  • Je kunt mensen goed overtuigen
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden

Scholier?
Zie jij jezelf compleet terug in de bovenstaande omschrijving van callcenter medewerker? Meld je vandaag nog aan op SuperBijbaan en reageer op de leukste vacatures callcenter medewerker!

Werkgever?
U zoekt een callcenter medewerker voor uw organisatie? Meld nu uw callcenter medewerker vacatures aan bij SuperBijbaan aan en kom direct in contact met de meest gemotiveerde scholieren!